Kitap İncelemesi | Trendeki Kız

Yazar: Paula Hawkins
Çevirmen: Aslıhan Kuzucan
Yayınevi: İthaki Yayınları
Tür: Polisiye, gizem, gerilim
Sayfa Sayısı: 360
Orijinal Dili: İngilizce
Orijinal Adı: The Girl On The Train
Basım Yeri: İstanbul
Basım Tarihi: 2015




Yaşadığı sorunlar nedeniyle alkole bağımlı hale gelen Rachel, eşi tarafından ihanete uğrar, işini kaybeder. Bu esnada karşısına çıkan bir çift ona umut kaynağı olur fakat çift dışarıdan göründüğü kadar mutlu mudur? Kadının ortadan kaybolması ile sorular daha karmaşık hale gelmektedir. Peki, katil kim?




TANITIM
Rachel her gün aynı trene binip aynı çifti izliyordu. Çiftin başına gelenleri bütün ülke duyduktan sonra, hayatlarına dâhil olmaya karar verdi.

"Büyüleyici, sürükleyici, üst seviye bir gerilim. Mutlaka okuyun!" 
-S.J. Watson-

"Hem karakter yaratımı hem olay örgüsü muhteşem, harika bir kitap! Yeni neslin Alfred Hitchcock'u." -Terry Hayes-

"Zeki, gerilim dolu ve baştan aşağıya sürükleyici bir roman." 
-Lisa Gardner-

"Aklınızı başınızdan alacak, zekice yazılmış bu psikolojik-gerilim romanı hem muhteşem hem de tren enkazı kadar korkunç!" 
-Publishers Weekly-

"Nefesleri kesen bir ilk roman. En dikkatli okurlar bile, Hawkins olayları teker teker açığa çıkarıp, aşkın ve takıntının şiddetle olan kaçınılmaz bağını ortaya koyarken şaşırmaktan kendilerini alamayacaklar." -Kirkus-

"Trendeki Kız, her şeyi anladığınızı düşündüğünüz an sizi farklı bir sürprizle karşılıyor." 

-Entertainment Weekly-



Şimdi gelelim benim yorumlarıma... Kitapta karakter sayısı oldukça az. Bu tür kitapları okumayı sevenler ve tahmin yeteneği güçlü olanlar belki katili tahmin edebilir fakat ben edememiştim. Oldukça sürükleyici bir kitap yalnızca 1 günde bitirdim.
En hızlı okuduğum kitaptı. Elimden hiç bırakamadım. 2. sayfadayken bir anda 50. sayfada falan buluyordum kendimi. Aslında bu türde kitap okumayı sevmeyenlerin bile seveceğini düşünüyorum.
Kitabın tanıtım videosu Youtube'da mevcut, linkini bırakıyorum;
https://www.youtube.com/watch?v=gYOCK8CE214


GÜZEL HABER!
Film geliyoor. Aslında bilirsiniz, kitaplar her zaman daha güzeldir ama bu kitabın filmi oldukça iyi olur diye düşünüyorum. Umarım beklentilerin aksine bir sonuç çıkmaz... 
Link: https://www.youtube.com/watch?v=2dtv7DTSYqQ

Okuduğunuz için teşekkürler! :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Film İncelemesi | Altıncı His (The Sixth Sence)

STEFAN ZWEIG'İN HAYATI | ESRARENGİZ ÖLÜMÜ | NEDEN İNTİHAR ETTİ?

VİCTOR HUGO | BİR İDAM MAHKUMUNUN SON GÜNÜ